Bez kategorii

PRACA DLA INWENTARYZATORA

Muzeum Marii Skłodowskiej-Curie w Warszawie poszukuje osoby na
Stanowisko ds. inwentaryzacji zbiorów
Rodzaj umowy i wymiar czasu pracy: umowa o pracę, pełen etat

Zapraszamy do współtworzenia niewielkiego warszawskiego muzeum, które opowiada o jednej z najważniejszych postaci w historii nauki światowej, dwukrotnej Noblistce, rodowitej warszawiance o niezwykłej osobowości: Marii Skłodowskiej-Curie. Nasze muzeum na urokliwym Nowym Mieście, w miejscu urodzenia Marii, rokrocznie odwiedzają tysiące osób z różnych części świata, Polski i Warszawy. Jeżeli jest Pan/Pani zainteresowany/zainteresowana propozycją objęcia opieki nad naszymi zbiorami, zapraszamy do udziału w rekrutacji. 

Poszukujemy osoby posiadającej wiedzę i doświadczenie w zakresie zarządzania zbiorami muzealnymi, o wysokich umiejętnościach komunikacyjnych i pracy w zespole. 
Poszukiwany specjalista/specjalistka będzie w szczególności odpowiadał/odpowiadała za ewidencję, inwentaryzację i zachowanie w należytym stanie zbiorów muzealnych, będzie również brał/brała udział w pracach nad nową wystawą stałą muzeum we współpracy z innymi pracownikami muzeum oraz podmiotami zewnętrznymi. 

Wymagania:

  • Udokumentowane doświadczenie w zakresie ewidencjonowania i inwentaryzacji zbiorów muzealnych, 
  • Skrupulatność i dokładność w wykonywaniu pracy,
  • Znajomość przepisów związanych z zarządzaniem zbiorami muzealnymi,  
  • Gotowość do uczenia się,
  • Umiejętności współpracy w zespole, bardzo dobra komunikacja i wysoka kultura osobista, 
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym, 
  • Punktualność i odpowiedzialność w realizacji powierzonych zadań,
  • Rzetelność w przestrzeganiu procedur administracyjnych. 

Dodatkowymi atutami będą: wykształcenie wyższe z zakresu humanistyki, wiedza dotycząca historii XIX i XX wieku, historii nauki, dziejów Warszawy oraz tematyki związanej z Marią Skłodowską-Curie oraz rodziną Skłodowskich, znajomość języka francuskiego. 

Oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie w rozwijającej się instytucji,
  • umowę o pracę na cały etat/część etatu,
  • miłą atmosferę pracy,
  • dobrą lokalizację na warszawskim Nowym Mieście,
  • świadczenie urlopowe,
  • dodatek za wysługę lat (powyżej 5 lat) od 5 do 20% wynagrodzenia w zależności od udokumentowanego stażu pracy,
  • możliwość udziału w warsztatach i szkoleniach podnoszących kwalifikacje zawodowe,
  • dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych.

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie zestawu następujących dokumentów w terminie do 13 września 2024 r. na adres: biuro@mmsc.waw.pl 

  • Curriculum vitae,
  • List motywacyjny, 
  • Skan podpisanego oświadczenia o przetwarzaniu danych osobowych (w załączeniu).

W tytule wiadomości prosimy wpisać: „Stanowisko ds. inwentaryzacji zbiorów”. Zastrzegamy sobie prawo do skontaktowania się tylko z wybranymi osobami.
Dane osobowe zbierane są wyłącznie dla potrzeb niniejszego procesu rekrutacji.