Muzeum Marii Skłodowskiej-Curie w Warszawie
poszukuje osoby na stanowisko
specjalisty do spraw komunikacji i promocji.
Zapraszamy do współtworzenia niewielkiego warszawskiego muzeum, które opowiada o jednej z najważniejszych postaci w historii nauki światowej, dwukrotnej Noblistce, rodowitej warszawiance o niezwykłej osobowości: Marii Skłodowskiej-Curie. Nasze muzeum na urokliwym Nowym Mieście, w miejscu urodzenia Marii, rokrocznie odwiedzają tysiące osób z różnych części świata, Polski i Warszawy. Jeżeli jesteś zainteresowany/zainteresowana propozycją budowania komunikacji z naszymi odbiorcami, promowaniem oferty muzeum współpracą z mediami i przy organizowaniu wydarzeń muzealnych, zapraszamy do udziału w rekrutacji.
Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będą należeć:
* dbanie o wewnętrzny i zewnętrzny wizerunek muzeum;
* budowanie wizerunku muzeum w relacjach ze zwiedzającymi, organizatorami, instytucjami współpracującymi oraz sponsorami;
* redagowanie i przygotowanie komunikatów skierowanych do zwiedzających dotyczących bieżącej działalności muzeum;
* aktualizacja informacji we wszystkich nośnikach (strona www, Google, Wikipedia, profile społecznościowe); prowadzenie strony www, mediów społecznościowych i Biuletynu Informacji Publicznej;
* prowadzenie kalendarza wydarzeń bieżących i rocznicowych;
* planowanie i budowanie strategii komunikacyjnej;
* kontakt i wymiana informacji z działami odpowiadającymi za promocję w instytucjach należących do organizatora;
* aktywna współpraca przy organizacji wydarzeń muzealnych.
* współpraca z mediami – komunikacja z prasą, telewizją i innymi mediami w sposób ustalony z kierownictwem instytucji;
* wspólne i spójne budowanie strategii komunikacji z mediami głównego nurtu;
* redakcja i przygotowanie materiałów prasowych oraz dystrybucja treści wśród redakcji;
* aktywne informowanie o działaniach muzeum w postaci newslettera;
* monitoring mediów pod kontem informacji o muzeum, jego patronce i tematach pokrewnych;
* promocja instytucji – pozyskiwanie patronów i partnerów działań, współpraca przy formalizowaniu tego typu działań;
* komercyjna i niekomercyjna promocja wydarzeń i bieżących działań muzeum;
* przygotowanie i dystrybucja materiałów promocyjnych.
Wymagania:
* wykształcenie wyższe;
* umiejętność szybkiego pisania ciekawych, komunikatywnych tekstów w języku polskim;
* swobodna znajomość języka angielskiego,
* znajomość mediów społecznościowych, programu WordPress, podstawowych programów i aplikacji graficznych typu: Canva, MS Office;
* doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku;
* wysokie umiejętności komunikacyjne i pracy w grupie,
* kreatywność, dobra organizacja pracy własnej, sumienność w działaniu;
* dyspozycyjność w wybrane soboty i niedziele;
* wysoka kultura osobista;
* rzetelność w przestrzeganiu procedur administracyjnych;
* wiedza i zainteresowania z zakresu historii XIX i XX wieku, znajomość innych języków obcych (zwłaszcza języka francuskiego) oraz doświadczenie pracy w instytucji kultury będą dodatkowymi atutami.
Oferujemy:
*stabilne zatrudnienie w rozwijającej się instytucji,
*umowę o pracę,
*miłą atmosferę pracy,
*świadczenie urlopowe,
*dodatek za wysługę lat (powyżej 5 lat) od 5 do 20% wynagrodzenia w zależności od *udokumentowanego stażu pracy,
*możliwość udziału w warsztatach i szkoleniach podnoszących kwalifikacje zawodowe,
*dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych.
Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie do dnia 27 lutego 2024 r. na adres e-mail: biuro@mmsc.waw.pl:
* curriculum Vitae (rozbudowanego o szczegółowy opis doświadczenia w zakresie komunikacji i promocji
* listu motywacyjnego,
* kopii dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia.
W tytule wiadomości prosimy wpisać: „KOMUNIKACJA/PROMOCJA”.
Zastrzegamy sobie prawo do skontaktowania się tylko z wybranymi osobami.
W dokumentach prosimy o umieszczenie podpisanej adnotacji:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Muzeum Marii Skłodowskiej-Curie w Warszawie moich danych osobowych zawartych w wymaganej dokumentacji aplikacyjnej w celu i zakresie niezbędnym w procesie rekrutacyjnym zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)”….
Dane osobowe zbierane są wyłącznie dla potrzeb niniejszego procesu rekrutacji.