Bez kategorii, Edukacja, Wydarzenia

OFERTA PRACY DLA SPECJALISTY/SPECJALISTKI DS. ADMINISTRACYJNO-BIUROWYCH

Muzeum Marii Skłodowskiej-Curie w Warszawie poszukuje osoby na stanowisko: specjalista/specjalistka ds. administracyjno-biurowych

Zapraszamy do współtworzenia niewielkiego warszawskiego muzeum, które opowiada o jednej z najważniejszych postaci w historii nauki światowej, dwukrotnej Noblistce, rodowitej warszawiance o niezwykłej osobowości: Marii Skłodowskiej-Curie. Nasze muzeum na urokliwym Nowym Mieście, w miejscu urodzenia Marii, rokrocznie odwiedzają tysiące osób z różnych części świata, Polski i Warszawy.

Jeżeli jesteś zainteresowany/zainteresowana propozycją prowadzenia sekretariatu naszej instytucji, zapraszamy do udziału w rekrutacji.

umowa na pełen etat

Ramowy zakres obowiązków:

  1. prowadzenie spraw związanych z obsługą administracyjną Muzeum, w tym obsługą spotkań i  innych zadań powierzonych przez Dyrektora, w szczególności związanych z  obsługą asystencką Dyrektora oraz Zastępcy Dyrektora ds. Rozwoju Publiczności;
  2. obsługa kancelaryjna Muzeum, w tym ewidencjonowanie i dystrybucja korespondencji przychodzącej i wychodzącej, zapewnienie prawidłowego obiegu dokumentów, wysyłka korespondencji;
  3. realizacja bieżących dostaw i zakupów na potrzeby Muzeum;
  4. nadzór nad bieżącym utrzymywaniem czystości w pomieszczeniu socjalnym;
  5. prowadzenie gospodarki materiałowej oraz inwentaryzacji;
  6. współpraca w zakresie organizacji wydarzeń muzealnych, zwłaszcza w zakresie wysyłki zaproszeń, prowadzenia listy gości oraz usług cateringowych;
  7. sporządzanie informacji do Organizatora o stanie majątku Muzeum i czynnościach związanych z jego utrzymaniem;
  8. sporządzanie raportów, sprawozdań i statystyk w zakresie zleconym przez przełożonych.

Wymagania:

  • wykształcenie minimum średnie
  • doświadczenie zawodowe z zakresu prowadzenia sekretariatu i administracji;
  • doskonałe umiejętności komunikacyjne i współpracy w zespole;
  • komunikatywna znajomość języka angielskiego,
  • wysoka kultura osobista;
  • gotowość do zdobywania i pogłębiania wiedzy;
  • dokładność i rzetelność w przestrzeganiu procedur administracyjnych.

Mile widziane:

  • doświadczenie w pracy w instytucji kultury;
  • znajomość innych języków obcych.

Oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie w rozwijającej się instytucji,
  • umowę o pracę,
  • miłą atmosferę pracy,
  • świadczenie urlopowe,
  • dodatek za wysługę lat (powyżej 5 lat) od 5 do 20% wynagrodzenia w zależności od udokumentowanego stażu pracy,
  • możliwość udziału w warsztatach i szkoleniach podnoszących kwalifikacje zawodowe,
  • dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych,
  • legitymację muzealną uprawniającą do bezpłatnego wstępu do muzeów państwowych oraz możliwość korzystania z legitymacji ICOM uprawniającej do bezpłatnego wstępu do muzeów zagranicznych.

Na zgłoszenia czekamy do dnia 25 października 2024 r. Prosimy o przesłanie na adres e-mail: biuro@mmsc.waw.pl następujących dokumentów: CV ze zdjęciem, listu motywacyjnego oraz podpisanej klauzuli RODO (treść poniżej). List prosimy zatytułować „Rekrutacja – sekretariat”. Zastrzegamy sobie prawo skontaktowania się z wybranymi kandydatami.

Klauzula RODO:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Muzeum Marii Skłodowskiej-Curie w Warszawie moich danych osobowych zawartych w wymaganej dokumentacji aplikacyjnej w celu i zakresie niezbędnym w procesie rekrutacyjnym zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)”.