Bez kategorii, Wydarzenia

OFERTA PRACY DLA SPECJALISTKI/ SPECJALISTY DS. PROMOCJI I KOMUNIKACJI

MUZEUM MARII SKŁODOWSKIEJ-CURIE W WARSZAWIE
poszukuje kandydatów na stanowisko
specjalisty / specjalistki ds. promocji i komunikacji
umowa na zastępstwo   

Zapraszamy do współtworzenia niewielkiego warszawskiego muzeum, które opowiada o jednej z najważniejszych postaci w historii nauki światowej, dwukrotnej Noblistce, rodowitej warszawiance o niezwykłej osobowości: Marii Skłodowskiej-Curie. Nasze muzeum na urokliwym Nowym Mieście, w miejscu urodzenia Marii, rokrocznie odwiedzają tysiące osób z różnych części świata, Polski i Warszawy. Jeżeli jesteś zainteresowany/zainteresowana propozycją budowania komunikacji z naszymi odbiorcami, promowaniem oferty muzeum współpracą z mediami i przy organizowaniu wydarzeń muzealnych, zapraszamy do udziału w rekrutacji.

Ramowy zakres zadań:
1) prowadzenie strony internetowej i profili w mediach społecznościowych, przygotowanie tekstów i materiałów audio/ video (www, FB, Instagram, YouTube);
2) organizacja i promocja wydarzeń muzealnych;
3) prowadzenie Biuletynu Informacji Publicznej (BIP) Muzeum;
4) monitoring mediów;
5) współpraca przy planowaniu kalendarium wydarzeń muzealnych, prowadzenie elektronicznego kalendarza rocznic i wydarzeń (zarówno własnych jak i organizatorów Muzeum);
6) opracowywanie informacji prasowych, materiałów audiowizualnych dla mediów i zaproszeń dla dziennikarzy/gości oraz dystrybucja zebranych informacji;
7) utrzymywanie stałego kontaktu z mediami, dbanie o regularną obecność Muzeum w mediach, prowadzenie bazy danych dotyczących redakcji, regularna aktualizacja danych;
8) opracowywanie analiz i sprawozdań oraz gromadzenie danych statystycznych niezbędnych do ich przygotowania;
9) aktywne włączanie się w inne działania muzeum. 

Wymagania:
• wykształcenie wyższe;
• znajomość języka angielskiego;
• lekkie pióro, kreatywność, komunikatywność i zaangażowanie w realizację powierzonych zadań;
• umiejętności współpracy w zespole;
• rozeznanie na rynku mediowym i kulturalnym;
• znajomość i umiejętność prowadzenia profili w mediach społecznościowych;
• otwartość na nowe wyzwania;
• dyspozycyjność; 
• wysoka kultura osobista;
• rzetelność w przestrzeganiu procedur administracyjnych.

Mile widziane: 
• doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku w instytucji kultury;
• umiejętności graficzne i znajomość programów przydatnych w tworzeniu treści do mediów społecznościowych. 

Oferujemy:
• umowę o pracę,
• miłą atmosferę pracy,
• świadczenie urlopowe,
• dodatek za wysługę lat (powyżej 5 lat) od 5 do 20% wynagrodzenia w zależności od udokumentowanego stażu pracy,
• możliwość udziału w warsztatach i szkoleniach podnoszących kwalifikacje zawodowe,
• dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych. 

Na zgłoszenia czekamy do dnia 17 września 2024 r. Prosimy o przesłanie na adres e-mail: biuro@mmsc.waw.pl następujących dokumentów: CV ze zdjęciem, listu motywacyjnego oraz podpisanej klauzuli RODO (treść na stronie drugiej ogłoszenia). Zastrzegamy sobie prawo skontaktowania się z wybranymi kandydatami.

Klauzula RODO:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Muzeum Marii Skłodowskiej-Curie w Warszawie moich danych osobowych zawartych w wymaganej dokumentacji aplikacyjnej w celu i zakresie niezbędnym w procesie rekrutacyjnym zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)”.